Zapowiada się dłuugi i męczący weekend więc piszę dzisiaj, żebyście nie musieli na mnie długo czekać;) hehe Oczywiście żartuję i proszę większość moich wypowiedzi tutaj traktować z lekkim przymrużeniem oka;) Tak właściwie piszę, żeby się znowu pochwalić;) Jak wyglądają zapakowane lale, gotowe do drogi? Każda ma swoje wygodne pudełeczko, aby przypadkiem w tej dalekiej drodze w świat nie stało jej się coś nieoczekiwanego i mogącego zagrozić jej bezpieczeństwu;) Pudełka są szare, więc można je w dowolny sposób ozdobić. Np. jak prezent urodzinowy lub jak kto sobie życzy:)

Przedstawiam Wam też jedną z lalek, która właśnie się wybiera do swojego nowego domku, natomiast druga to niespodzianka:)

 

 

SONY DSC

SONY DSC

Mam też dobrą wiadomość dla osób z Polski, jeśli macie ochotę na lalę lub anioła znowu będzie możliwość wysyłki z Polski lub odbioru u mojej mamy:) Po 13 lipca tego roku:) Zostało troszkę czasu a ja chwilowo nie mam zamówień do realizacji, więc jeśli ktoś się zdecyduje dajcie znać na maila lub pv na facebooku:)  Kilka lalek jeszcze mi zostało, więc można również wybrać z tego co jeszcze mam:)

Dzielcie się to miłą nowiną, bo nie wiem kiedy znowu będzie możliwość wysyłki Pocztą Polską…

A ja tymczasem zaczynam weekend i znikam do mojej łobuziary, która z nerwów powyrywała dzisiaj bratki z doniczek, wcale się nie przejęła tym, że jutro przyjeżdżają goście…

Miłego weekendowania życzę Wam 🙂

 

 

